دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

آپدیت آنتی ویروسهای تیتانیوم

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۹:۲۳ ب.ظ
Titanium Security Family of Products


به گزارش دیسنا - اولین پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


محصولات ضد ویروس خانگی ترندمیکرو با نام تیتانیوم شناخته می شوند که البته در این بین 2 محصول ضد ویروس تیتانیوم اینترنت سکیوریتی و ماگزیمم سکیوریتی بیش از همه مورد استفاده کاربران خانگی و دفاتر کاری کوچک می باشد .

محصولات آنتی ویروس کمپانی ترندمیکرو جزء برترین و معتبرترین محصولات ضد ویروس در دنیا می باشند که مورد تائید بسیاری از شرکتهای بزرگ و کوچک IT مانند : ASUS - CISCO - LINKSYS - HP - DELL - GIGABYTE - LINKSYS - SAMSUNG - FACEBOOK می باشد .



File:Trend Micro.svg
طراحی این آنتی ویروسها به شکلی است که حتی برای کاربران خانگی که اطلاعاتی درباره رایانه و آنتی ویروس هم ندارند بسیار مناسب است و تقریبآ 100% عملیاتهای مبارزه با تهدیدات و همچنین آپدیت به صورت کاملا اتوماتیک صورت میگیرد و کاربر متوجه چیزی نمی شود .

و به همین دلیل است که کاربر بعد از نصب ضد ویروسهای شرکتهای بزرگی مانند ترندمیکرو فقط و فقط کافیست بر روی فعالیتهای خود تمرکز کند و دیگر نیازی به تمرکز بر ویروسها و غیره ندارد .

البته بدیهیست رعایت اصول امنیتی جزء نکات استفاده از هر نرم افزار ضد ویروسی می باشد .

برای نمونه ممکن است شما برای مدت چندین ماه از ضد ویروسهایی مانند ترندمیکرو و نورتون سیمانتک استفاده کنید و می بینید که اصلا ویروسی گرفته نشده و پیغامی نشان نمی دهند .

ولی با مراجعه به بخشهای گزارش می بینید که در پشت صحنه انبوهی از تهدیدات وب و غیر وب توسط این آنتی ویروسها شناسایی شده است و شما هم چیزی متوجه نشده اید .

ولی برای نمونه محصولات ضد ویروس کسپرسکی به این شکل نیستند .

تمرکز فروش این شرکت بر فعالیتهای تبلیغاتی می باشد تا ارائه محصولات با کیفیت آنتی ویروس و به همین دلیل است که از زمانی که محصولات آنتی ویروس امثال این شرکت را نصب می کنید می بینید که به طور مداوم با پیفامهای مختلف روبرو می شوید .

متاسفانه برخی کاربران که دانش و اطلاعات کافی ندارند فکر می کنند چون محصولات ضد ویروس کسپرسکی خیلی پیغام نشان می دهند پس در شناسایی تهدیدات هم قویتر هستند . در صورتی که این طرز تفکر کاملا اشتباه است .

و اما درباره آپدیت محصولات ضد ویروس ترندمیکرو :

محصولات ضد ویروس خانگی ترندمیکرو با نام تیتانیوم فقط و فقط به صورت آنلاین آپدیت شده و کاربر هم متوجه نمی شود که آپدیت صورت میگیرد .

مگر اینکه از آخرین آپدیت 3 روز بگذرد که در آن صورت رنگ صفحه اصلی آنتی ویروس تغییر میکند و این هشدار به کاربر داده می شود که آنتی ویروس نیاز به اتصال به اینترنت دارد تا عملیات آپدیت به صورت خودکار صورت پذیرد .

استفاده کنندگان از محصولات آنتی ویروس تیتانیوم ترندمیکرو باید توجه داشته باشند که این محصولات آپدیت آفلاین ندارند .

در آنتی ویروس تیتانیوم شرکت ترندمیکرو کلیه عملیتهای مربوط به آپدیت ضد ویروس و آپدیت برنامه به طور کاملا خودکار صورت میگیرد .

شرکت دورانتاش تنها توزیع کننده معتبر محصولات ترندمیکرو در ایران می باشد .

اخبار مرتبط :

متخصصین و مدیران ترندمیکرو Trend Micro Expert

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

منبع :

واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

    www.durantash.com

( ایسوس - گیگابایت - سیسکو - بلوکات - اوراکل - سونی - سامسونگ - دل )

Durantash , Security is our Gift

ی








  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی