دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

معرفی راهکارهای ذخیره سازی و پشتیبان گیری

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۲۳ ب.ظ

 /media/582909/is_dog.jpg

BullGuard logo


به گزارش  دیسنا ( پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران ) ، شرکت امنیتی بولگارد یکی از ارائه دهندگان سرویسها و نرم افزارهای ذخیره سازی می باشد .

همچنین ویژگی های ذخیره سازی این شرکت در محصول اینترنت سکیوریتی این شرکت نیز آمده است .

محصولات ذخیره سازی این شرکت هر 2 حالت آنلاین و آفلاین را پشتیبانی می کند .

در بخش پشتیبان گیری و ذخیره سازی آنلاین ، کاربر این امکان را دارد تا فولدر یا فولدرهایی را مشخص کند تا تمام فایلهای آنها بر روی فضای آنلاین امنی که به همین منظور خریداری می شود ذخیره شود .

همچنین این قابلیت در برنامه وجود دارد تا در صورتی که یک فایل تغییر یافت هم از نسخه قبلی و هم نسخه جدید ، نسخه پشتیبان تهیه شود .

در بخش پشتیبان گیری آفلاین کاربر این امکان را دارد تا به طور مرتب بر روی یک وسیله ذخیره ساز جانبی مانند هارد دیسک خارجی و یا سی دی نسخه پشتیبان تهیه نماید .

امروزه داشتن نسخه پشتیبان از فایلهای مهم و شخصی و نگهداری آنها در مکانی امن به یکی از ضروریان زندگی در دنیای دیجیتالی تبدیل شده است .

تکنولوژی های ابری نیز به استفاده گسترده تر و بهتر از سرویسهای ذخیره سازی کمک نموده و این سرویسها با نام سرویسهای ذخیره سازی ابری ( Cloud Storage )  شناخته می شوند .

اهمیت سرویسهای ذخیره سازی به حدی می باشد که در سال 2009 شرکت امنیتی ترندمیکرو ، بزرگترین شرکت ذخیره سازی براساس ابر در اروپا با نام Humyo را خریداری نمود و هم اکنون خدمات این شرکت را با نام خود و به صورت 4 سرویس جداگانه ارائه می دهد .

ارائه 2 گیگابایت فضای آنلاین امن ذخیره سازی SafeSync بر روی محصول Titanium Internet Security
ارائه 10 گیگابایت فضای آنلاین ذخیره سازی
SafeSync بر روی محصول Titanium Maximum Security  .
ارائه فضای آنلاین و پشتیبان گیری بر روی نسخه های مختلف برنامه SafeSync

در حال حاضر شرکتهای دیگر نیز شروع به ارائه سرویسها و خدمات پشتیبان گیری و ذخیره سازی نموده اند .
که می توان به Webroot و Symantec اشاره نمود .

وب روت بر روی نسخه های Webroot Secure anywhere Essential - 6 گیگابایت و بر روی نسخه Complete 30 گیگابایت فضای آنلاین ذخیره سازی ارائه می شود .

شرکت سایمنتک نیز بر روی نسخه های نورتون 360 معمولی و Premium به ترتیب 2 گیگابایت و 25 گیگابایت فضای آنلاین ذخیره سازی و پشتیبان گیری ارائه می شود .

البته مزیت محصول بولگارد این است که شما قادر به ذخیره اطلاعات بر روی درایو های خارجی نیز هستید .

لطفآ جهت کسب اطلاعات کامل هر محصول به وب سایت شرکت تولیدکننده مراجعه نمائید .

باید توجه داشته باشید در برخی از سرویسهای ذخیره سازی این امکان برای کاربر فراهم است تا اطلاعات خاصی بر روی فضای آنلاین را با افراد مورد نظرش به اشتراک بگذارد .

برای مثال اگر فایل یا فایلهایی را بر روی این فضا قرار دهید و بخواهید آن را برای دیگران نیز ارسال کنید ، دیگر لازم نیست فایلها را به وسیله ایمیل ارسال کنید و می توانید با یک دعوت نامه از طریق ایمیل و پنل مدیریتی آنلاین ، اجازه دسترسی شخص یا اشخاص مورد نظرتان را به فایلهای مورد نظر بدهید .

شرکت دورانتاش سرویسهای مختلفی برپایه تکنولوژی های ابری و Cloud Computing ارائه می دهد که پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از آنها به وب سایت این شرکت به نشانی www.DDN.ir مراجعه نمائید .

پیشنهاد می کنیم در جهت آشنایی با این سرویسها آنها را به صورت تریال نصب کرده و استفاده کنید .

ارائه :

واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

Durantash





سیمانتک - سایمنتک - ترندمیکرو - تراندمیکرو - کسپرسکی - کاسپرسکی - نورتون - نود32 - ناد32  - آویرا - بیت دفندر - AVG - Avira - Bitdefender - kaspersky  avast آوست
آنتی ویروس ارزان - ارزان ترین آنتی ویروس - ارزانترین ضد ویروس - بهترین آنتی ویروس - ویروس یابی ارزان - آنتی ویروس رایگان - Free antivirus -

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی