دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

رئیس بخش فناوری Webroot به Sophos پیوست .

پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۰، ۰۸:۲۷ ب.ظ

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات


Sophos

webroot

به گزارش  دیسنا ( پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران ) ، شرکت امنیتی و رمزنگاری سوفوس ( SOPHOS ) ، آقای Gerhard Eschelbeck مدیر بخش فناوری ( CTO ) شرکت وب روت ( Webroot ) را جذب نمود .

وظیفه این شخص توسعه محصولات و فناوری های امنیتی می باشد .

Gerhard Eschelbeck بجزء سابقه فعالیت در شرکت Webroot ، سابقه فعالیت در شرکتهای McAfee ، Qualys و Network Associates را نیز در کارنامه خود دارد .



همچنین این شخص چندین اختراع را به نام خود به ثبت رسانده است که از آن جمله می توان به سیستم نمره دهی به آسیب پذیری ها با نام CVSS اشاره نمود که هم اکنون به طور گسترده توسط شرکتهای امنیتی بکار می رود .

یکی از مهمترین دلایل پیوستن این شخص به سوفوس ، خریداری شدن شرکت تولیدکننده فایروالهای سخت افزاری Astaro توسط این کمپانی انگلیسی بوده است تا به وسیله آن شرکت SOPHOS نقش فعالتری را در سرویسها و محصولات امنیتی بازی کرده و به تامین امنیت کاربران در لایه های مختلف کمک کند .

جالب است بدانید شرکت امنیتی وب روت ( Webroot ) که در حال حاضر بزرگترین شرکت امنیت خصوصی آمریکا می باشد برای سالها از موتور ویروس یاب شرکت سوفوس ( SOPHOS ) در محصولات خود استفاده می نمود .

هم اکنون این شرکت در نسخه جدید محصولات ضد ویروس خود با نام Webroot Secure Anywhere از موتور و تکنولوژی های شرکت انگلیسی Prevx که در سال 2010 توسط این شرکت خریداری شده استفاده می کند .

هم اکنون Prevx که بخشی از Webroot محسوب می شود ، تکنولوژی مقابله با تهدیدات براساس ابر Cloud Security را با همکاری شرکت Webroot  به پیش می برد و در این مزینه جزء پیشرو ترین شرکتها می باشد .

ولی در این میان برنامه ضد ویروس Secure Anywhere دارای ویژگی های منحصر بفردیست .

حجم فایل نصب این نرم افزار فقط و فقط 500 کیلوبایت است . یعنی به 1 مگابایت نیز نمی رسد و هم برای کاربران عادی طراحی شده و هم برای کاربران حرفه ای حدود 240 قابلیت قابل تنظیم را ارائه می دهد .

فضای مورد نیاز برای نصب این نرم افزار در نهایت حدود 10 تا 15 مگابایت است .

میزان RAM ( حافظه ) مورد نیاز برای نصب این نرم افزار حدود 1 مگابایت بوده و کمتر از 1 درصد پردازش CPU را به خود اختصاص می دهد .

ویژگی دیگر این محصول امنیتی ، سرعت اسکن بسیار بالا می باشد که 4 برابر سریعتر از سرعت اسکن فایلها در ضد ویروسهای شرکت نورتون ( Symantec ) می باشد .

مدیریت پسوردها به صورت آنلاین ، پنل اختصاصی لایسنس ، کنترل آنتی ویروس از طریق اینترنت ، دریافت گزارشات بر روی وب ، حفاظت از گوشی های اندروید و اپل ، 6 تا 30 گیگابایت فضای آنلاین امن وب برای پشتیبانگیری از فایلها با قابلیت اشتراک گذاری و همخوانی اطلاعات و پشتیبان گیری اتوماتیک ، همه و همه باعث شده است تا مانند گذشته استقبال بسیار خوبی از نسخه های جدید محصولات کمپانی وب روت شود .

کاربرانی که علاقه مند می باشند محصولات این شرکت را در ایران تهیه نمایند باید توجه داشته باشند ، محصولات شرکت Webroot را فقط و فقط با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش تهیه نمایند .

برا کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.Durantash.com و یا www.DDN.ir مراجعه نمائید .


منبع خبر

دیسنا

خبرگزاری امنیت اطلاعات ایران

www.DISNA


  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی