دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش

Durantash , Security is our Gift



شرکت امنیتی دورانتاش توزیع کننده محصولات شرکت بولگارد در ایران به مناسبت محصولات 2013 شرکت بولگارد ، به کاربران خود 3 ماه لایسنس رایگان آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی 2013 هدیه می دهد .


Free Bullguard Internet Security 2013

کاربران جهت دسترسی به نسخه های 3 ماهه رایگان اینترنت سکیوریتی بولگارد کافیست به بخش تماس با ما وب سایت شرکت دورانتاش مراجعه کرده و این شرکت را در فیس بوک خود اضافه نمایند . سپس قادر هستند لایسنس 3 ماهه رایگان را دریافت نمایند .

شرکت امنیتی بولگارد ارائه دهنده محصولات آنتی ویروس برای کامپیوترهای خانگی و موبایل می باشد .

در بخش حفاظت از رایانه این شرکت دارای 2 محصول امنیتی آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی است و در بخش حفاظت از موبایل دارای 2 محصول موبایل سکیوریتی ( آنتی ویروس موبایل و تبلت ) و محصول پشتیبان گیری آنلاین از موبایل می باشد .

این شرکت در محصولات ضد ویروس موبایل خود از تکنولوژی های شرکت جونیپر Juniper Network استفاده می کند و گوشی های موبایل ، هوشمند و تبلتهای دارای سیستم عاملهای سیمبین ، ویندوز موبایل ، بلک بری و اندروید را مورد حفاظت قرار می دهد .

محصول آنتی ویروس موبایل این شرکت دارای ویژگی های ضد سرقت و رهگیری موبایل و کنترل موبایل از طریق پنل وب و پشتیبانگیری از شماره های تماس می باشد .

البته شرکت دورانتاش طیف بسیار متنوعی از دیگر محصولات امنیتی و آنتی ویروس برای کامپیوترهای خانگی ، شرکتی و گوشی های موبایل و تبلت را ارائه می دهد که برای مشاهده آنها باید به وب سایت این شرکت به نشانی www.DDN.ir و یا www.durantash.com مراجعه نمائید . ( www.NOvirus.ir )

در حال حاضر با شرکت در جشنواره فروش محصولات امنیتی و ضد ویروس شرکت دورانتاش می توانید محصولات این شرکت را با تخفیفهای بسیار ویژه خریداری نمائید .


شرکت دورانتاش چندی پیش نسخه های 2013 محصولات ضد ویروس مختلفی را به بازار ایران معرفی و عرضه نمود .


شرکت دورانتاش

واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش www.durantash.com




اخبار سایمنتک در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .



  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی