دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

بررسی Titanium Maximum Security 2012 توسط pcwelt.de

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

http://www.mtsindia.in/mtstrend/images/trendmicro.gif

وب سایت آلمانی PCWELT اقدام به بررسی محصول ت
یتانیوم ماگزیمم سکیوریتی 2012 شرکت ترندمیکرو نمود .

Trend Micro Titanium Maximum Security 2012


این بررسی با کمک موسسه AV-TEST انجام شده است .

ترندمیکرو در نسخه 2012 آنتی ویروسهای تیتانیوم ، هم از لحاظ استفاده از منابع سیستم و سرعت اسکن و هم از لحاظ قدرت مقابله با انوع مختلف تهدیدات و ویروسها بهبود چشمگیری را انجام داده است .

هر چند باید گفت نسخه های 2011 تیتانیوم ترندمیکرو نیز قدرت بالایی در شناسایی و مقابله با تهدیدات دارد و منابع سیستم را هم در حالت Realtime و هم Scan به خوبی مدیریت می کند .

نسخه های 2012 محصولات شرکت ترندمیکرو در حال حاضر به صورت بتا ( آزمایشی ) می باشند و طبق برنامه نسخه نهایی تیتانیوم 2012 ، حدود 2 ماه دیگر یعنی اواسط ماه اکتبر ارائه خواهند شد.

در بررسی هایی که این وب سایت آلمانی بر روی این محصول انجام داده است ، محصول شرکت ترندمیکرو موفق به شناسایی 99.25 % تهدیدات شد که نسبت به محصول 2011 که در تستهای موسسه AV-TEST که 96.14 % تهدیدات را شناسایی نموده بود پیشرفت قابل ملاحظه را نشان می دهد .

باید به این نکته توجه داشته باشیم که بخش زیادی از فعالیت شرکت ترندمیکرو بر روی محصولات شرکتی ، سازمانی و مراکز داده ( Data Center ) می باشد و تنها شرکتی غیر آمریکایی رقیب غولهای آمریکایی عرضه کننده محصولات آنتی ویروس یعنی سایمنتک و مک آفی محسوب می شود.

باید به این نکته اشاره کرد که حتی برخی از راهکارهای امنیتی شرکت ترندمیکرو منحصر بفرد بوده و بسیاری از راهکارهای امنیتی نیز برای اولین بار توسط این شرکت ارائه شده است .

آنتی ویروس برای نت بوک ، آنتی ویروس برای گیت وی های ISA و Exchange ، آنتی ویروس برای سیستم عامل مکینتاش Lion ، سرویس امنیتی براساس ابر Services ، سرویس امنیتی برای محیطهای مجازی  ، سرویس امنیتی برای محیطهای ابری CloudSecure .

منبع خبر


اخبار مرتبط : 

جزئیات جدیدی از نسخه 2012 تیتانیوم ماگزیمم سکیوریتی معرفی شد .

دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی